Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с маслото

    Здравейте луди ГТВари !!!..Стариа собственник е пукал картер и след като са го направили леко таеше и се наложи аз да си го дооправям и с това се наложи да източа маслото.Излезе около 3 литра макс.По каталог го дават 4,4 литра.Сипах ново масло 20К 4,2 и сега немога да разбера на тъпата щека дали е нормално защото никаде не пише минимум и максимум .Щеката ми е като пружина и накрая завършва с нещо като сплескана и набраздена пръчка.В момента маслото минава "набраздената пръчка" и е по прожината някаде около 5-6см от началото на щеката.Това нормално ли е и оригинална ли е щеката.Колата я купих преди месец ето тази http://clubalfaromeo.com/Media/Img-3-198-1843.jpg може някои хора от форума да са я виждали.
    Last edited by zonc; d.m.y г., 01:41.

  • #2
    Ми от тука няма как да знаем за квво става въпрос но неби трябвало да достига маслото до пружината" попринцип затова е тази набраздена пръчка! Иначе колата е знам дори съм се возил в нея и доколкото знам всичко си е ок по нея
    landikar
    Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

    Comment


    • #3
      Маслото трябва да бъде между двете точки или най-добре до горната !
      Аз като сменях маслото влезе точно 4 литра и нивото беше на горната точка ,но е възможно да не са изсмукали хубаво старото и за това да са влезнали само 4 литра. По каталог май я дават 4.2
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Fiat Bravo II 1.4 90hp
      sigpic
      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от zonc Покажи съобщение
        В момента маслото минава "набраздената пръчка" и е по прожината някаде около 5-6см от началото на щеката.Това нормално ли е и оригинална ли е щеката.Колата я купих преди месец ето тази http://clubalfaromeo.com/Media/Img-3-198-1843.jpg може някои хора от форума да са я виждали.
        До колкото разбирам маслото ти е много пове4е от колкото трябва,нали.Ако е така....аз имах същия проблем на 146-цата.И колкото и да ти е странно беше от следното:ТЕРМОСТАТ.....след като обиколих няколко компетентни майстори и им казвах:"Хора сипвам 4.4 л и изкарвам 10л", и те ми викат невъзможно...попрочетох и разбрах че при отворен термостат,особено като се кара на къси разстояния(пали,гаси)се получава конденс(от бензин по стените на цилиндрите)който след време се насабира в картера....та ако това ти е проблема,смятай го за решен.След смяна на термостата,всичко от картера се изпарява и отново си имаш чисто масло,без нущда от смяна
        GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

        Comment


        • #5
          А как да разбера че термостата ми е за смяна??Само това ли е начина чрез маслото..

          Comment


          • #6
            Не естествено....просто при мен доведе до това.Как?Еми като загрява бавно и ти държи ниска темп.,особено на извънградско,значи е заминал.Нормално трябва да е около85 "..И до 10мин. да ги достига
            GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

            Comment


            • #7
              Е значи не е от това.Градско ми даржи кам 90 извънградско кам 65-70 и загрява за около 10-15 мин!.

              Comment


              • #8
                65-70 градуса си е термостат за смиана...сас нов термостат сам и на изванградско сас 160-180 по тракиа -пазардзик-ст.загора не пада под 82 градуса. ван6на температура -7.... преди тва септември на са6тиа пат кат бе топло с неработе6т не дига6е пове4е от70 при скорост мах.130 км.4. а градско дарйе6е 85-90градуса...за маслото неам идеа...
                блаженни са низшите духом...

                Comment


                • #9
                  Е аз наистина неразбирам от коли ама малко странно ми се струва със 160-180 км.ч. да държи 80 градуса при външна -7 градуса.Ще питам това момче от който я взех дали е имал проблеми с термостата.А можете ли да ми кажете колко струва един нов термостат(разбира се най-добрия)и колко е труда да ми го сменят

                  Comment


                  • #10
                    Ето ще ти дам пример с мен...Бях абсолютно като теб...На извънградско 70 градуса като от време на време се дигне до 80....и пак падне..В града за 15 мин ми дигаше 90 градуса....А уж задръствания това онова....Днес смених термостата и какво да ти кажа...разликата е от земята до небето....За около 2 минути дигна 90 градуса и ги закова и не мърда СУпер много съм доволен....Сменяй термостата и няма да сгрешиш!!
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от zonc Покажи съобщение
                      Е аз наистина неразбирам от коли ама малко странно ми се струва със 160-180 км.ч. да държи 80 градуса при външна -7 градуса.Ще питам това момче от който я взех дали е имал проблеми с термостата.А можете ли да ми кажете колко струва един нов термостат(разбира се най-добрия)и колко е труда да ми го сменят
                      по спомени за термостат BEHR към 50лв. Смяната е лесна и отнема малко време..10..20лв зависи от сервиза и статута ти там

                      Днес съвсем малко беше по-топло в София и каква разлика огромна имаше...за 3 минути вдига температурата. А предишните дни......доста по бавно..

                      Поне при моя Спайдер форсираното отваряне на Втория кръг на охлаждането е при 1900-2000 оборота някъде.
                      Сутрин в задръстване да речем бързо сравнително стигне 85-90 градуса и ако не сте минавали 2000 оборота си се задържа...в момента в който форсирате дори за проба оборотите над 2000 и веднага стрелката пада поне 10-15 градуса, защото се отваря втория кръг и той към моемнта е много по-студен все още.

                      На магистрала ако е умерена скоростта може да има играене понякога на температурата пак по същата причина.....на пета скорост често сте под 2000 оборота при спазване на знаците а после при вдигане на скороста ...отваря... и стрелката мърда веднага временно надолу....защото радиатора се е преохладил от въздуха при високата скорост...
                      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                      Comment


                      • #12
                        Хм... дали по написаното от вас колеги и моя термостат е за смяна тая седмица ходих към Търново и колата ми държеше 50 даже на места падаше под 50 и тъй на връщане сложих картона отпред на радиатора работата стана с 10-20 градуса отгоре около 60-70 ... дали от студеното време незнам ... в града като я карам повечко си стига 90 без проблем и термостата отваря ако не се лъжа на 89 и пуска вентилатора върти малко и пак спира и така ... лятото като съм на климатик извънградско от 70 - 80 не мърда. Едната вечер като се прибирах от работа сапалих я да загрее и за около 20 мин си вдигна 85 ... та се чудя как да процедирам дали да сменям ??!!??
                        ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                        Comment


                        • #13
                          Ок момчета нещата отиват натам да сменям термостат,но тук пишете че струва кам 50-60лв,а на друго място във форума прочетох оригинален за Алфа бил 120лв.Все пак искам да сложа най-доброто защото количката ми е като кукла(почва нещо да ми се изкревява мисленето относно колата-полудявам)и искам да си я гледам като кукла!!..

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщение
                            Хм... дали по написаното от вас колеги и моя термостат е за смяна тая седмица ходих към Търново и колата ми държеше 50 даже на места падаше под 50 и тъй на връщане сложих картона отпред на радиатора работата стана с 10-20 градуса отгоре около 60-70 ... дали от студеното време незнам ... в града като я карам повечко си стига 90 без проблем и термостата отваря ако не се лъжа на 89 и пуска вентилатора върти малко и пак спира и така ... лятото като съм на климатик извънградско от 70 - 80 не мърда. Едната вечер като се прибирах от работа сапалих я да загрее и за около 20 мин си вдигна 85 ... та се чудя как да процедирам дали да сменям ??!!??
                            Сменяй го жорка щом пада толкова много работата е зле така вдига и разхода и вървежа не е същия.нищо че е студено толкова не трябва да изтива..!?поздрави
                            Alfa romeo GTVex
                            Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                            Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                            Аudi A3 1.8 20V 02"

                            Comment

                            Working...
                            X